Målsettingen med rundbordsmøtene er å skape en unik arena der man kan diskutere relevante problemstillinger, dele utfordringer, bygge nettverk og finne gode løsninger sammen, i et lukket fora. Vi har hatt flere tilsvarende møter de siste årene og det vil være naturlig å plukke opp tråden fra tidligere møter, samt at man tar opp nye problemstillinger. Man trenger ikke å ha vært med tidligere for å delta. Nye deltakere er hjertelig velkommen.
Covid-19 vil være et naturlig samtaletema og de utfordringene man står ovenfor i den forbindelse, men vi håper også at vi kan berøre annen tematikk og løfte blikket framover.
For at alle deltakerne skal få et godt utbytte av møtene kreves det at alle deltakerne deltar aktivt i diskusjonene. Alle som melder seg må derfor komme med innspill til agenda og notere en eller flere konkrete problemstillinger eller temaer som dere ønsker å ta opp. Dette gjøres i påmeldingsskjemaet. Det er ønskelig at deltagerne i møtene har minimum ett års fartstid i bransjen.
OBS: Møtene har et begrenset antall plasser og kun en person per medlemsorganisasjon kan delta i de ulike møtene.
Lenke til møtet vil bli sendt på e-post i forkant av møtene.
Studentarrangører
Tid: 15. februar kl. 14.00-16.00
Påmelding for studentarrangører
Daglige ledere
Tid: 18. februar kl. 10.00-12.00
Påmelding for daglige ledere
Sponsoransvarlige
Tid: 18. februar kl. 13.00-15.00
Påmelding for sponsoransvarlige