#

Ny avtale med Ticketmaster Norge (Billettservice)

15.09.2015
Norske Konsertarrangører jobber kontinuerlig med å bedre våre medlemmers rammevilkår blant annet gjennom gunstige medlemsfordeler. Vi er glade for at vi nå kan presentere enda bedre fordeler for våre medlemmer ved å videreføre vårt samarbeid med Ticketmaster Norge (tidligere Billettservice). For mange av våre medlemmer vil den nye avtalen kunne bety betydelige besparelser.
Avtalens innhold
Ticketmaster Norge tilbyr følgende tilbud til medlemmer av Norske Konsertarrangører: 
  • Fri innmelding
  • NOK 5 i rabatt per billett
  • Ticketmaster Tracker kostnadsfritt (Verdi NOK 5.000 i oppstart + NOK 1.000 per mnd)
  • Annonser i sosiale medier for 5.000 kr
Ticketmaster Norge er landets ledende markedsplass for arrangement innen sport, kultur, musikk og festivaler med over fem millioner solgte billetter per år. Ticketmaster Norge fokuserer på kundeservice og bruker et stort nettverk av direkte og indirekte salgskanaler for å distribuere kundenes billetter. Selskapet er altså noe mer enn bare en billettdistributør - store kundedatabaser med verdifull kjøpshistorikk, en million besøk i måneden på billettservice.no, stor følgerskare i sosiale medier og høy kjennskap i befolkningen sørger for gode profileringsmuligheter for dine arrangementer.

Treff ditt publikum
Med over 213.000 følgere på Facebook, 9000 følgere på Twitter, 8000 følgere på Instagram og nærmere 700 følgere på SnapChat dekker Ticketmaster Norge de mest populære plattformene på sosiale medier. Ukentlig treffer selskapet rundt 350.000 potensielle billettkjøpere via disse platformene. Gjennom mange år har også Ticketmaster Norge opparbeidet en stor kundedatabase og har mulighet til å eksportere kjøpslister fra sitt CRM-system til Facebok for å garantere treff mot ønsket målgruppe.
 
Med verktøyet «Ticketmaster Tracker» kan man nå også spore sitt billettsalg, følge kundestrøm og kjøpsatferd hos kundene. På bakgrunn av denne informasjonen kan man tilpasse markedsføringen og målrette på en unik måte.